Tam 1 sene önce bugün annem’in hasta olduğunu öğrendim.O zaman hamileydim , dünya başıma yıkıldı.Hastalıkla ilgili her şeyi okumak istedim ama asıl en büyük yanlış buymuş çünkü herkesin bedeni farklı, bünyesi farklı.Dolayısıyla da hastalığın etkisi farklı oluyor.Bu yüzden ilk tavsiyem sakın hiç bir şey okuma.Biz ilk önce ameliyat geçirdik,daha sonrasında da kemoterapi sürecimiz oldu.Çok şükür şimdi çok iyi annem, bütün sonuçları da temiz geldi.Artık bu hastalık adı ne kadar kötü hastalık olarak bilinse de aslında sıradan oldu.Tedavisi var,tıp çok ilerledi.Gönlünü ferah tut, bol şifalar diliyorum 🙏🏻👋