Umutluym Nazli33 ek gıdaya geçtiniz mi .belki zorlanıyordr. Tadimlarq geçtik benm bebegmde as8ri zor yapior hep az az yapio
Nazli33 Umutluym evet yapıoruz doktorumuz duphalac verdi içiriyorum şimdilik bakalım aüt alerjimiz var üstelik