2maviboncuk Kızlar bu insatagramda karşıma çıkıp duruyor haydigiy den alışveriş yapan varmi eşofmanların fiyatı falan baya iyi ama güvenemedim size bir sorayım dedim
Deryaeylul 2maviboncuk ben yapıyorum esorfmanini aldum tuylenme yapti ama topuklu. Ayakkabida almistim cok guzel 2 yildir giyiyorum ürünleri guzel
2maviboncuk Deryaeylul Güvenilir yani aldığımız ürün geliyor merak ediyorum 140 gibi fiyatlar çok uygun trendyolun ürünleride var baya uygun oraya göre