Kızlar bebeğim henüz 20 günlük tek gözünde biraz akıntı vardı doktora sormuştum bi ilaç verdi azalınca ilacı kullanmadım ama şimdi diğer gözde çok yoğun akıntı var sarı sarı ilaç gibi rengi doktorun verdiği ilacıda bugün kullanmaya başladım ama bu durumu yaşayan var mı siliyorum 2 saat olmadan çocuğun gözü yine kapanıyor resim ekleyemedim pamuk sapsarı oluyor