Arlgktg braun thermoscan kulaktan ölçer 3,5 yıldır tek kullandığım. Fiyatı cok arttı ama kullanılmayan zamanı yok alından ölçen xiaomi var az ölçüyor bu hastanedekiyle aynı.bir de ucuz alıp elinde kalan var biz maşallah aile boyu kullanıyoruz çok memnunuz tek dezavnatajı pahalanmış ben ebebekten almıştım doğmadan 400-500 dü. Şimdi o fiyatlar ne oyle 🥲bir ateş bebekliği var kreşi var hiç bir zaman kullanım dışı olmuyor