Mrsbayan Kızlar merhabalar. Çok mutluyum dün adım çıktı kura da. Ben kendi memleketime eşimde kendi meselelerine başvuru yapmıştı. Benim adım dün çıkınca eşimde kendi başvurusunu iptal ettirdi. Acaba benimkinde iptal olur mu?
BuzluKahve Mrsbayan aynı haneden sadece 1 kişi başvurabiliyordu ve sadece ikametgah şehrinizden başvurabiliyordunuz. Başka şehire nasıl başvurdunuz?
__yesilgoz 2019 aralıkta bizede cıktı cok sevinmistim bende su zaman oldu hala daha sürünyrz kirada 😄 istanbul du bizim
Mrsbayan MatmazelDeniz işte biz eşimle farklı memleketlere yaptık. Benim çıktı. Eliminde başvurusu var acaba iptal edilir mi benimki çıktığı halde
BalBadem3 Mrsbayan Çünkü 2019 da çıkan tokilerin daha temeli dahi yok. Sizinkininde yapılması yıllar sürer çok fazla heves etmeyin sonrasında üzülmeyin 🥹 Önce 2019 yılında çıkanların evini yapsın, Allah bilir sizinkilere ne zaman başlanır 😏
yalnizkalp Mrsbayan hayirli olsun canim ikinizd bas vurdunuz izin yok diye biliyordum hayirki olsun ne olur banada dua et ciksin lutfenn allah gul gule oturmayi basib etsin canin
tatlibiranneo Hep_mi_uykusuz ya bizde ikiniz başvurduk bilmiyorduk bankaya gittik iptal etmek için ama Toki arayım dediler tokiyi arıyoruz arıyoruz bakmıyorlar