Kızlar oğlum iki gün sonra 11 aylık olacak gelişimi şöyle
Yürümeye başladı çok şükür kendi kendine yemek yemeye alıştı bazı kelimeleri öğrendi anne baba dede abla gibi alkış çaak ve bay bay yapmayı da öğrendi yedinci dişi çıktı sekizincisi zor çıkacak gibi görünüyor sizde durumlar ve gelişim nasil ☺️