Bizim 5 Ay olmamıza 5 gün var. Bu serserinin uykusu zaten hiç düzene girmemişti daha da mı bozulacak 🥲 bir de benim oğlum hala dönmüyor🤷♀️ tercih etmiyor sanırım biraz tembel😄 babası da hareketi pek sevmez ona çekmiş demek ki🤣 onun dışında algısı dikkati çok iyi. Gelişiminde bir sıkıntı yok. Oyuncaklarla oynamayı sevmiyor hala uzanıp ilgisini çeken şeylere elini uzatmıyor. Babygym e yatırdığımda mesela daha küçük arkadaşlarımın bebekleri asılı olan nesnelere uzanıyor benimki sadece izliyor. Doktorum normal olduğunu söyledi biz de demek ki babasına çekti diye ustelemiyoruz😄