Kızlar bebeğim borbkac gün önce 5 aylık oldu. Bir kaç hafta öncesinenkadar b12 damlasi kullanıyorduk. Çünkü bebeğimde eksiklik vardı ve aşırı derecede vücudu salikti. Hareketlerinde gerilik vardı. Şuan sizden istediğim 5 aylık bebeklerinizin neler yapabildiğini yaza misiniz. Hem diğer bu aydaki annelerde bilgilenmis olur. Yanlış anlamayın gerçekten bebeğimin gelişimini merake diykrum. İnt. Her sitede cok farkli şeyler yazıyor.
….Bizde şuan sırt ustinden yüz üstüne dönme, döndüğünde kolunu kurtarabiliyor
…..Ayaklarını yakalıyor, ağzına götürüyor
……Ayaktayken ayaklarının üzerine destekle kuvvet veriyor
……Destek ile oturuyor. Desteksiz oturan var mı acaba bu ayda ek gıdaya gecicez o yüzden soruyorum
….,Gülmesi pek yok sanırım yapısı gereği öyle olucak