Eda0804 bebek irmiği kullanıyorum yapısı normal irmikten ince olduğu için sindirimi de daha kolay. Evde bebek irmiği kalmadığında bi kere normal irmik kullandım ama çok helva gibi oldu sulu yapmama rağmen bebek irmiğiyle muhallebi gibi oluyor.
Dilruba_1
Pirinç ununu da bebek irmiğini de suyla pişiriyorum. Daha sonra içine bir mevsim meyvesini cam rendeden geçirip ekliyorum meyvenin tatlılığına göre bi tatlı kaşığı kadar da pekmez ekleyip veriyorum.