9 ay 7 günlüğüz, baba meme mama diyor ve cokca kendı kendıne konusması var. 🤭 cenemiz hiç susmuyor artık anlamsızca kelımeler cıkıyor agzından. Normalde oyuncaklarıyla cok vakıt gecıren bir kızım vardı ama bu sıralar aşırı bana düştü her yere peşimden geliyor emekleyerek ve sürekli mız mız cok aglıyor 🤦🏻♀️ Onun dısında topları cok sevıyor oynamayı bu aralar hep tutunup kalkıyor yürütülmek cok hosuna gidiyor. Gel gel alkıs çak öpücük at kızım dedigimde atıyor. Mutlu oldugunda göz kırpıyor falan🥹 Fış fış kayıkcı hastası hadi kızım ellerini ver fışfış kayıkcı oynayalım dedigimde kendisi baslıyor sallanmaya 😂 daha cok benımle vakit gecırmeyi ıstıyor şu sıralar onun için hep beraberiZ.