Merhaba herkese. Bebeğim gün aşırı kaka yapardı ancak bu sefer ilk defa 4 gün yapmadı. Hatta bhgğn artık 5. gün… Sadece anne sütü alıyor. Doktorum 4-5 gün yapmazsa normal demişti ancak sizler de yaşadınız mı bu durumu merak ediyorum? Bir de bugün sağlık ocağına uğradık gitmişken bunu da sordum doktor ve hemşire vardı odada. Hemşire derecenin üstüne zyağı sür poposuna azcık sok dedi şaka gibi.. Tamam bunu yapan vardır eskiler söylüyor olabilir ama hemşirenin böyle yap demesi doktorun da onaylaması çok garip. Bir de doktor ilaç verirdim de çok küçük o ilaç büyüklerde kullanılıyor diyor. Ya hu bu bilgiye ihtiyacım var mı 2 aylık bebeğe tabiki ilaç vermeyeceksin. He bir de bana lifli ye dedi doktor sağolsun.. Çok gariplerdi gerçekten bir an önce odadan çıkmam için gözümün içine baktılar türk kahveleri soğuyordu tabi :) Böyle sağlıkçı olur mu ya🫢