Duygu38 Oturup yere oyun oynuyoruz biraz evde dolanıyorz çok durmazsa teyzemizi çağrıyoz o geliyo oynuyor dışarı çıkamıyorz hemen ikimizde hasta oluyor çünkü bide soğuk şimdi 7 aylık olduk daha güzel oynuyoruz