Deletedmom_61 Bugün oldu 10 gibi 4 e kadar bişey yoktu sonra bacağının birini hareket ettirmiyor emekledi elinden tutup yürüdü yurutece bindi sonra otururken başladı ağlayıp duruyor bacağını tutuyor ağladıkça ilk defa bir asida böyle oldu normalde sorun olmazdi
Damla29 Deletedmom_61 1 yaş aşısı biraz ağır oğlum onda ateşlendi 1 gün gece uyumadı aglamaklıydı hep canı yanar gbi aglıyordu kızımda olacak 2 ay sonra bakalım o nasıl olacak