Edanur01 bizim ki çapak oluyordu. Sulanıyordu ve şişti. Bir de kızarıkti. Doktor mikrop kapmış dedi. Elini ağzına veya bı yerlere temas ettirip sonra gözüne sokmuş dedi. Ondan oluyormus. Damla verdi geçti. Şimdi tertemiz oldu gözü damla ile. Sık sık ılık suda bezi yıkayıp temizledim. Ama neze dikkat edin tüylü olmasin temiz bir bezle yapın. Ağız mendili olabilir