Aras_2323 Anne karnında su yutan bebeği olan var mı?Benim bebek yutmuş sıkıntı yok dediler ama bir ay oldu hala solunumunda sıkıntı var gibi geliyor bana.Doğumdan sonra muayenede sorun yok denmişti
cutiebun_ Aras_2323 benim ikinci çocuğum da doğum anında midesinden suları çıkarıp kuvöze alınmıştı şuan 6 aylık bir sıkıntı yok ama size nasıl bir sorun geliyor nefes alışında mı
lceLady Aras_2323 Oğlum şu yutmuştu yoğun bakıma alınmıştı 1 hafta boyunca kaldı ciğerlerini temizlediler. Çıktıktan sonrada nefes alışverişi evet çok hızlıydı doktor düzelecek zamanla öğrenecek demişti. Nitekim bir zaman sonrada öyle oldu. Sezaryen doğum oldu benim. Sizin nedir?
CankizimRavzam Aras_2323 Hırıltılı nefes alması varsa burnu tıkalı olabilir veya başka bir doktora daha muayene ettirin benim kızım hem mekanyumlu doğdu hemde burnuna su kaçmıştı hortumla yıkadılar dogdudunda sonra sıkıntı olmadı şükür 🌟
el1ff Benimki doğumda yuttu bir hafta yoğun bakımda kaldı mecburen şimdi 25 günlük ciğerleri iyi ama arada hırıltı geliyor bende önce ciğerden sandım ama burnu tıkanıyormuş
Aras_2323 lceLady Ben de sezaryen oldum ama benim çocuk yoğun bakıma falan alınmamıştı enfeksiyon yok dendi
lceLady Aras_2323 enfeksiyon farklı bisey bızımde yoktu ama su yutması baştan varsaydı muaene edilsin kac gunluk??