Happy Momm kullanamıyorum ondan burdayım henüz hamileyim, ama aramızda mutlaka yaşayan vardır diye düşünüyorum. Kan pıhtılaşmam var doktor 12 haftam da başlıcağımı söyledi iğneyi, şuan sadece ilaç içiyorum kan sulandırıcı. Varmı bu şekilde ilerleyen siz ne zaman kullanmaya başladınız?