Esraaa55 ben kendim yapıyorum ilikli kemik alıyorum kasaptan yaklaşık 5-6 saat kaynatıyorum orta ateşte kapatmaya yakın sebzede koyuyorum(patates soğan havuç sarımsak) soğuyunca karton bardaklara koyup dondurucuya atıyorum yemeklere çıkrıp koyuyorum çok iyi oluyor tavsiye ederim ☺️