Kızlar 33 günlük bebeğimi emziriyorum sütüm de var çok şükür ama mememde 10.dakika da uyumaya başlıyor uyuyunca doymuyor ve kaliteli uyku uyuyamıyor uyanıyor yarım saate yada uykuda debeleniyor ama 30-40 cm lik mama verince doyuyor onun üzerine güzelce uyku çekiyor genelde öğlen bide gece veriyorum geneli hep anne sütü veriyorum mama verince nedense kendimi çok kötü hissediyorum sanki yetmiyormuşum gibi oluyorum size de oluyor mu 🤨 Pazartesiden pazartesiye 190 gr almış sadece anne sütü vererek