mamma00 Hanımlar merhaba , güzel dolu olan göğsüm ( zaten tek gögsümde süt vardı) bir günde birden azaldı dolmıyor şişmiyor, humana aldm ama kullanan var mı işe yarar mı ne yapmalıyım ? Neden biranda azaldı böyle anlauamıyorum cok üzgünüm☹️☹️☹️
Deletedmom_71 mamma00 canim göğüslerin biranda inmesi göğsünün terbiye olması demek netten bak buna. Sutun içinde korkma. Humana da öneririm ben içmiştim 3 ana öğünü atlama suyunu da hep iç. Hic süt gelmeyen göğsünü de ara ara sağım yap elbet düzelir gelir o da
AlminaLina mamma00 canm azalmadı sakın endişelenme terbıye olmuştur göğüslerin bende ilk korktm yumuşadı diye ama o emdikçe daha da arttı çok şükür
Defneee06 @mamma00 bende de olmuştu üzüntüden stresli bir gün geçirdiyseniz olabilir geri düzeldi ama kullanıyorum humana işe yarıyor 🌹
mamma00 Deletedmom_71 bebişim beş aylık ama daha iki gün önce şişlikten acıyordu göğsüm biranda anlayamadm noldugunu humanayı icecegim smdi inşallah iyi gelir🥰
Deletedmom_71 mamma00 şifa olsun canim inşallah bazen olur öyle süt oyle bisry ki hemen gitmez sen kendine sütüne güven ben başından beri bunu hep savunuyorum kendimi motive ediyorum sende öyle yap 🥰