Arkadaşlar bu doğalgazda tamamlandı diyor ama ne yapmak gerekiyor herhangi bir islem veya ucret gorunmuyor aile destek ucretini aldiktan sonra mı tamamlandı dedi yoksa o paranın içindemiydi diyecegim ama ayri baslik altinda bir yardim degil mi bu elektrik gibi bilen var mı rica etsem ❤