Bir çok post açtım ve artık gerçekten çaresizlikten ağlıyorum uyuz illetine yakalandık 2 aydır tedavi görüyoruz kükürtlü karışım temizlik hepsini yaptım ve öyle bir temizlik yaptım ki belimde ve boynumda fıtık var tutuldum ona rağmen durmadım kızım 20 gün sonra 1 yaşına giricek herkes kaplıcaya gidin kesin kurtulursunuz diyo kızım çok küçük kaplıcaya girebilir mi veya çözüm bulan varmı kaplıca suyunu bekletip ılık hale getirip üzerine döksem herhangi bir sakıncası varmıdır Allah aşkına bişey söyleyin çok çaresizim