Biliyorum biraz saçma gelecek ama oğlum doğduğundan beri ara ara çok uyuyor. Şunan 2.5 yaşında. Dün akşam saat 9.30 yattı sabah 8 e kadar deliksiz uyudu, öğlen 2 de uyudu ve hala uyuyor. Dün de aynı şekilde olmuştu. Hasta vs değil, ama sanki bir tık halsiz gibi. Son azı dişini çıkarıyor ondan olabilir mi. Bir kere çok uyuyor diye doktora gitmiştik, bize kimseye söylemeyin nazar değer demişti. Halbuki uykusuzlukta çok çektik sabaha kadar kesintisiz uyuması yeni başladı ama böylr arada bir çok uyuyunca merak ediyorum açıkçası bu normal mi?