Merhaba 5 aylık bir bebeğim var burnu tıkalı bugün doktora götürdüm serum fizyoloji ve hava verdi bunları zaten ilk çocuğumda yaptığım için tecrübeliyim ama bebeğimin burnu bir türlü açılmıyor nefes alamıyor gece de uyuyamıyor doğal olarak. Önerisi deneyimi vs. olan paylaşabilir mi?