Whatornot Evimde hem ısı hem de nemi ölçen alet var yatak odasında nem çok yüksek geceleri 75-78 derecelere kadar çıkıyor gündüz havalandırsam bile 60ın altına hiç inmedi. Bir çözüm bulamadık. Sizde durumlar nasıl?
Olurolur Whatornot bunu bende araştırıyorum aynı durumdayız tuz lambasınin nem emdiği ve bazı nem emen özel tabletler varmış onları deneyeceğim belki sizede fikir olur
Benherseydenoncebiranneyim Bizde de hep 60ın üstü bazen 70. İnternette 60 olmalı diyo ama inmedi hiç o kadar 🫤