Kızlar 2 ay 14 günlük bebeğime kalbi büyük dendi kardiyoloji bölümü olduğum şehirde yok annemlere gidip orda detaylı bi şekilde gösterecem moralim çok bozuk eşim askeri personel Şırnak da görevde ona söyleyemiyorum istediği zaman çıkıp gelemiyor strese girsin istemiyorum kalbi büyük denip normal olan veya düzelen varmı nolur bilgi verin