Mavsnz06 Kızlar şimdi bebeğimin odasını yeni ayırdım odasında yatıyor Ama ben ikinciye doğum yapacağım bebeğim kodlanır mı beşikte yanımızda yatacak kardeşi bu süreci nasıl geçireceğim araları yakın olan kardeşleri nasıl yönettiniz