Aselezgii Kızlar ikinci normal doğumum. İlkinde epizyotomili oldu bunda yırtılma oldu ve dikişimde açılma var 😔 çok üzgünüm yeni gördüm bir hafta oldu doğum yapalı yarın gidicem doktora ama yeniden dikişmi olur olursa tutarmı off başına gelen varmı ?