Handanca Merhabalar Bebeğim 1,5 yaşında ve rotavirüs olduk 3 gün hastanede kaldık çıktık ama hala geçmedi sizinde başınızından geçti mi çok iştahsız hiç bişey yemiyor yardımcı olursanız sevinirim 😔😔