Haribo42 benim doktorum yenidoğan çocukta henüz gaz olmaz doymadığından ağlıyordur dedi. hastanede de şırıngayla mama verdik. eve gelince ben de senin gibi uyandırmadım ama sarılığı fırladı birden😢 uyandıramıyorsan da zorla emzirmeyi dene. emmiyorsa sütünü sağ şırıngayla ver. eğer çok gelmediyse sütün mama takviyesi yap. sarılık olmasından iyidir. bir hafta on gün kadar hep böyle devam et. saat başı yedir süt olmazsa mama.
eğer uykuda emmiyorsa uyumasına izin verme. topuğunu falan sık uyandır.