Kızım 18 aylık heyecanlanınca ellerini ayaklarını çırpabiliyor. Göz teması iyi kelime olarakta fena sayılmaz. İşaret parmağını kullanıyordu ama bu ara azaldı. İsmine döner ama meşgulse bakmayabiliyor. Komutları bazen yerine getirir bazen tepkisiz kalır. Sorularıma bazen fısıldayarak cevap veriyor. Gün içinde benimle pek ilgilenmiyor ama mesela beni görünce anne der babası eve gelince kapıya gider heyecanla baba der aşırı hareketli bir çocuk oda oda geziyor hatta çağırınca bile gelmeyebiliyor bana kucağıma gelmeye çalışmaz pek. Oyuncakları ile de pek oynamaz genelde dağıtır. Bu ara bildiği şeyleri bile söyleyemiyor ister istemez tüm bunlar beni endişelendiriyor acaba kızımda otizm veya uyaran eksikliği olabilir mi? Karışık yazmış olabilirim aklıma gelenleri yazmak istedim umarım kendimi anlatabilmişimdir