Giraysmom20 Sym68 pipet uçlu suluk almadım daha onun için ek gıda zamanının başı erken, o zamanlarda alıştırma bardağı aldık ve bir yaşına yakın pipet uçlu olanlara alıştı, pipet uçlu olduğu için çekmeyi heniz beceremez, alıştırma bardağı alıp deneyin birde
Denizanasi92 Sym68 ben pipetli almadım çok istedim kısmet olmadı sonra normal alıştırma bardağı aldım chicconun. Diş olayından dolayı iyi ki öyle yapmışım pipeti mahvederdi heralde sürekli dişini kaşıyor alıştırma bardağıyla 😄
monami_ Sym68 vallahi benimki de alıştı tamamen sulukla içmeye ama nasıl olduğu hakkında hiçbir fikrim yok Bir günlüğüne işim vardı eşime bıraktım döndüğümde çocuk sulukla içmeyi öğrenmişti 🙂
Zera Ben o donemde biberon tarzi suluk kullaniyordum bana erken geliyordu pipetli siseler. Daha sonra bardak tipi olanlara gectim sonra pipetliye☺️
Sym68 Giraysmom20 pipet uçlu ama yumuşak uçlu almıştım alıştırma bardağında da uç olmuyor mu yoksa emzik ağızlı gibi mi, hangi marka önerirsiniz
Melissamom UmutsuzPolyanna Ben hala cay kasigiyla veriyorum yanlis mi yapiyorum sulukla mi vermek gerek 🙈 yeni basladik ek gidaya. Ek gida sonrasi bir cay kasigi veriyorum sadece. Sulukla cok icmek isterse/cok icerse sorun olur mu acaba
Giraysmom20 Sym68 ben avent kullandım ama arkadaşıma mycey markasının aşdım oda çok kaliteli çıktı, emzik uçlarına benziyor ve çocuk kaldırıp çekmedikçe gelmiyor ama pipetten çekmek çok kolay değil şuan için 😊
UmutsuzPolyanna Melissamom Melissamom isterse/cok icerse sorun olur mu acaba Bi sorun olmaz canım zaten bebekler fazlayı kolayca çıkarabiliyor