çocuğum dört yaşında konuşma bozukluğu vardı. sadece seri konuşamıyor yavaş yavaş konuşmaya başladı. Ben dil terapisti için almıştım malum özele götürsem bir ton para. devlet bunu ücretsiz karşılıyor. neyse sonra doktorla konuştum dikkat bozukluğu var dedi sadece ee dedim bunun için rapor yazmamız gerek dedi. sonra dedim ki bu rapor ilerde sıkıntı çıkarırmı dedim. Evet dedi asker ve polis mesleğini yapamaz dedi. öyle değince benim kafa gitti raporu almadan çıktım. ya ilerde asker yada polis olmak isterse ben buna engel olurum diye korktum açıkcası. ama 1 ayım var. İyi bişeymi yaptım kötü bişeymi yaptım bilmiyorum yardım edin. o raporu almam gerekiyor mu. çocuğum yeni yeni konuşmaya başladı. ama dikkat eksikliği de çıktı. oyüzden adapte olup seri konuşamıyormuş. dil terapistinden destek alması gerekmiş. birde doktor dediki dikkat eksikliği biri polis olmasın gitsin başka meslek yapsın. doktor olsun mühendis olsun. ama ya o mesleği seçmek isterse napıcam ya neden o raporu aldın derse çocuğum. şimdi sizden ricam ben mantıklı düşünemiyorum yardım edin o raporu almam gerek mi yoksa zamana mı bırakayım..