Benim de bebegim 8.5 aylik ayni durumdayiz, emzik de almiyor. Siz ise baslayinca bakacak kisi mecbur uyutacak bi sekilde siz olmadiginiz ve sut kokusu almadigi icin belki daha kolay olur. Bi sekilde ayakta ya da kucakta sallana sallana uyuyacak. Annem bazen kucakta salliyor uyuyor