3 yaşında kızım var temmuzdan bu yana klozet aparatı yaptirip tuvalet eğitimi vermeye çalıştım. kulot bez aldım onu giydirdim çis gelince kaka gelince söyle diyerek götürdüm kendim sonra doğum yaptım o süreçte aksadı durumu. Altında külot beze devam ettim tabi ama o da altına yapmaya devam etti salak saçma eğitimimsi bir şey oldu arada kaynadı. Neyse 1 hafta önce bu yola baş koydum ve külot bezi çıkarttım kızım kaka konusunda artık eğitim kazandı kakası gelince mutlaka gidiyor kendisi yapıyor ama çişini söylemiyordu ben de 3 gündür 1.5 saatlik periyotla götürüp çişini yaptırıyorum yok falan diye nazlaniyor ama oturunca da yapıyor yani. Sizce yavaş yavas kendim götürmemeye mi başlasam 3 gündür hiç fire vermiyoruz. Bu arada gece bir kez kaldırıyorum sabaha kadar kuru oluyor sabah kalkınca da ilk iş çişe gidiyoruz. Sizden tavsiye almak istiyorum sizce çişini de ben götürmeyi bıraksam kendisinin söylemesini mi beklesem halıya koltuğa işeyecek endişem de var