Durunun_annesii0 Bebeğim çok gaz sancısı çekiyor hiç sağım yapmadım kendi emiyor hep 33 günlük bebeğim çevremden sürekli sütündendir.. Sütün tazyiklidir diyorlar sütümün tazyikli olup olmadığını nasıl anlayacağım bilgi olan var mı
Dilaraortacc Durunun_annesii0 tazyikli süt fışkırır memene biraz elinle bastır emzirmedej önce fışkiye gibi olur aynı benim de tazyikli ama o çok gaz yapmıyor önsüt çok alırsa gaz fazla oluyor
duruguzel Durunun_annesii0 canım sütün tazyikli olsa da olmasa da 3. Aya kadar bebekler gaz sancısı çeker. Sütün tazyikliyse önden sağım yaparak tazyiklideb vermeyebilirsin bi nebze azaltır ama tamamen çözüm olmaz tabi ki gazına
haziran25 Bebek o sütle başedemez zaten bir anda kafasını geri iter göğüs ucunuzdan en az 2-3 kanaldan fışkırarak süt akar
Durunun_annesii0 haziran25 göğsümden 2 3 yerden çıkıyor zaten bende çok akıyor baş edemiyor o yüzden kafasını çekiyor diye düşünüyordum