Öncelikle herkese Merhaba doğum yapalı 10 gün oldu geçen hafta bebeğimin tapuk kanı alındı bugün hemşire arayıp bebeğin TSH değerinin yüksek olduğunu tekrardan alınacağını söyledi genetik olarak aile de böyle bi hastalık yok ikinci alımda düzelebileceğini anne sütü ile dengeleyebilirmiş başına gelen var mı ?