Kızlar merhaba 2. Sezaryende daha büyük mü olur acaba devlet hastanesinde ben ilk doğumunu özelde estetik dikiş oldum ama afedersiniz bindik parmağım kadar bir iz uzunluğu var. Devlette dogum yapanların çizgisi çok uzun etrafımda. Bülent sehir hastanesini bilen var mı? Ankarada devlet olup sadece hacettepe ve gazı estetik dikiş yapıyor diye biliyorum?