Noname21 yemin ederim her cümleniz bizi anlatıyor 27 aylık oğlum, artık gerçekten sinirden ağlıyorum gizli gizli banyoya gidip yanaklarımı sıkıyorum sakinleşmek için.
Parka gideriz niye çocuklar salıncaktan sallanıyor diye ağlar sadece ona aitmiş, eve döneriz ağlar, evde şu sıra zaten hasta onunda mı etkisiyle ya yürürken herşeyi döve döve yürüyor herşeyi fırlatıyor ama herşeyi bana vuruyor ısrarla napıcağımı bilmiyorum, dün eşim uyuyordu babam nerde dedi uyuyor oğlum dedim gitmiş yanına baktım ses seda çıkmıyot gittim eşim yüzünü tutmuş sessiz sessiz duruyor oğlum bana bakarak gülüyor “ anne ben babama vurdum “ diyerek. Noldu dedim panikle eşim tamam tepki verme sakın oyle bir yapıştırmış ki arabasıyla eşime eşim böyle kendini zor tutmuş ani tepki vermemek için. Yani bu gibi olayları hergün yaşıyoruz. Tükendim tıkandım napıcağımı zerre bilmiyorum 😞😞😞