Ftm11_ bana 7. haftada gittiğimde dedi ki kalp atışı yok kese boş kanama var şekli bozuk boş gebelik bu kürtaj yapılcak. aynı gün baska bi doktora gittim kalp atışını cok yavas da olsa duydu ve bebekten vazgecmek istemedi haftaya tekrar gel dedi, 8. haftada kalp atısı da duyuldu tam olarak. tek doktorun lafıyla lütfen hareket etmeyin. ki bundan önceki gebeliğim dış gebelikti tedavi görmüstüm cok korkutuyolar böyle düsünmeden