Sedefino Bebeğim 25 günlük 2 gündür yüzünde çok fazla isilik var bu durumu yaşıyan var mı ? Varsa nasıl geciyor napmam lazım ? Doktorumuzla görüştük sütün alerji yapmış olabilir 3 gün cikolata süt ve süt ürünleri tüketme bakalım dedi