Naz50 Kızlar sezeryanden sonra özel bölgeyi kaç gün sonra ağda yaptınız kuaföre gittiniz, benim 33 gün oldu ağda yaptırsam ağrı olur mu kesi yerinde
Aysegokturk Naz50 3 ay sonra gittim hem sezaryen yerinde hemde özel bölgemde çok acı hissettim doğum yapalı 8 ay oldu yine de her gitmemde acıyor
Monimommm Naz50 acelen ne kız ben doğum yapalı 11ay oldu kremle alırken bile korkuyorum kişiden kişiye değişir ama o dikişin tam olarak kaynaşması iki yıl sürüyor öncesinde açılma veya zorlama yaşar san ömür boyu çekiyor sun o ağrıyı tavsiyem uzunca bir süre ertwle ağda mezusunu
F-Duru26 Naz50 40 dünde gittim sorun olmadi. Uyuşuk olunca hissetmiyorsun zaten küçük küçük sürdü kuaförüm
Erbasozgee Naz50 bence kesi yerine agda sürdürme canım, ben kanamam biter bitmez agdaya gitmiştim kanamamda bir ay falan sürdü. Ordaki hassasıyet bitene kadar sadece kesi yerine sürme agdayı
Monimommm Naz50 aynen kuzum sen kendi sağlığın için biraz ertwle tüy dökücü de çok dikiş yerine sürme
0tulayt0 Naz50 canım doktorum 40 günü geçtikten sınra her şeyi yapabilirsin dedi bana 😂 ama ben cesaret edemedim bebeğim 3 aylık olunca gittim bi alırken az sızladı o kadar çok şükür yeniden gideceğim bakalım 😂
BalBadem3 Naz50 Bende 35 günlükken falan aldırmıştım kesi yerinde sorun olmuyor korkmayın . Doktoruma danışmıştım