Kızlar oğlum 31 aylık olmak üzere. Yaklaşık 6 aydır çok güzel konuşuyor. Hatta akıcı konuşuyor. Ama şöyle bir sıkıntımız var. Bazı kelimelerde harfleri çıkaramıyor. Mesela fırça diyemiyor sırça diyor. İstemiyorım değil isteniyorum. Normal mi acaba. M ve f şer sıkıntı yani. Maymun diyor ama gelmiyorum değil gelniyorum diyor. Düzelir mi yoksa bi önlem almak gerekir mi? Hep düzeltiyorum ama profesyonel destek almak gerek mi