Nurahsen09 inşallah asgari olmaz iki küçük bebegim var ve kiraya çıkacağız
ahkalbimm inşallah 🥰eşim de iyi bir maaş alır normalde elektrikçi
Pasaben inşallah inanın çok isterim 🤲
ahkalbimm Allah razı olsun Rabbim gönlünüze göre versin
Pasaben Aminn herkese inşallah 🤲