Selam annisler bugun 28 günlük olduk çocuğumun 2 gündür burun hırıltısı var takip ettim sürekli belki burun pisligidir diye aspire ettim rahatlar gibi oldu sonra devam etti vs gece baya zor geçti sabah hemen götürdüm doktora bogaz ve kulakları enfeksiyonlu doktor ya gittigin yerlerden (ki hicbir yere gitmedim) ya da sana gelenlerden dedi. Burnu sumuklendi(yesil) Antibiyotik ve calpol verdi. Oda nemlendiricisi önerdi 😓😓😰 Rabbim beterinden sakinsin ama 28 günlük yavruma antibiyotik aşırı canımı sıktı gözümden sakınırken. Ayni durumu yasayan var mi ne kadar surede duzeldi?