MDG_ ilgimi çektiği için postunuza bakmıştım…Ben bayat ekmek koyuyorum genellikle ıslatıp, göz kararı mesela kıyma 250 gram kadar ise 1-2 dilim gibi, 1 yumurta ve soğanı rendeleyip koyuyorum çok cıvık olmamasına dikkat ederek, ve tabi baharatlar, genelde dağılmıyor