inciperininannesi Bebeğim 3 aylık ilk ay lacivert gri gibi bir göz rengi vardı şu an maviye döndü gören herkes alışmayın değişir değişiyor herkesinki diyorlar zaten alismiyorum da neye dönerse dönsün göz rengi sonuçta çocuğum ona da alışırız 😄 Dönecek renkler kendini belli mi ediyor onu bilmiyorum benim kahve çünkü gözlerim https://imgyukle.com/i/JneOzN
Feyzosumunannesi inciperininannesi benım bebegım de pazartesi gunu 6 aylık olacak gözü mavi esım kahverengi ben ela yım. Ela ya doner dıyorlar ama bakalım ınsallah dönmez
cahillesohbetikestim inciperininannesi oğlumun ilk 3 ay lacivertti sonra maviye döndü. 6. Ayından sonra yeşil oldu hala yeşil şuan 9 ay 12 günlük.
GSevilay65 inciperininannesi bizimde öyleydo halen mavi maşallah 🧿 bu arada 8. Aya bekle bakalim annem kaynanam 8. Aya kadar değişmezse daha da değişmez demisti öyle de oldu değişmedi gözleri mas mavi kızımın da
gy1417 Benimde kızım renkli gözlü 6. Ayında doğduğu gibi değil değişti biraZ. Bende merak ediyorum değişir elaya döner diyolar ama bakalımm
Giraysmom20 gy1417 bizim oğlanın bir gözünün yarısı çakırı yarısı ela kaldı, diğer gözüde tamamen yeşil tonlu bir ela 😍 bir gözünün iki renk olduğu çok bariz aşırı güzel bir değişiklik 😍
inciperininannesi cahillesohbetikestim Bizim ailede yeşil çok eşimin de yeşil belki yeşil olabilir bizim de
luluuu inciperininannesi oğlumun gözleri masmaviydi sonra yeşil gibi oldu sonra ela oldu en sonunda da kahverengi 😂 iki buçuk yaşında artık değişmez herhalde 😂😂😂
Senibidasanaelikopteryokbuson inciperininannesi yanı bı pıgment bozuklugu oldugunu dusunursek degısmesı daha ıyı zaten ama 2 yasa kadar anca bellı olur
inciperininannesi Senibidasanaelikopteryokbuson güzel bir bozukluk ama benim de gamzem var o da kas sıkıntısıymış ama görsel açıdan güzel 😅😅
Senibidasanaelikopteryokbuson inciperininannesi goze hos gelıyo evet yanak gamzesı😂🦋goz kenarında olanlarda var onları cok sempatık buluyorum bende