Yigitmiray38 yok neden yanlış anlayayım. Eşim işsiz kaldı şu an çalışmıyor malesef herhangi bi gelirimiz yok. İşe girince kesilir herhalde. Yani neye göre yardım yapılıyor bilmiyorum ama eve giren gelir kişi başına bölünüyormuş o şekilde hesaplanıyormuş. Evi olanlara da çıkıyormuş onu da şu şekilde ekliyorlarmış ev bedeli belli bir sayıya mı ne bölünüyormuş vs çok bilmiyorum da yani ortalama devletin belirlediği rakamın altındaysa gelir durumunuz çıkıyormuş