Bulunduğumuz ilde kimsemiz yok kızımla çok sıkılıyoruz evde de artık yapacak şeyimiz bitiyor havalarda soğudu bugün evimize yakın bir yerde oyun grubu buldum bugün görüşmeye gittik 10 15 dakika vakit geçirdi çokta sevdi diğer çocukları ama 1 yaştan sonra alıyorlarmış ben bugün heyecanlı olduğunu görünce 1 2 ders denemeye gelebilir miyiz deyince kabul ettiler. Derse de çocuk ve ergen psikoloğu giriyor en fazla 5 bebek bulunuyor kocaman bir oda ve eğlenecegini düşünüyorum ama hata mı yaparım 10 aylık bebek okula mi gider diye saçma sapan yorum yapıyorlar sizce de hata mı etmiş olurum haftada 2 gün 1 er saat gideceğiz evimize de çok yakın hemde çok sıkılıyoruz evde azıcık kızıma da bana da değişiklik olmaz mı fikirlerinizi merak ediyorum