Daha bugün gittik ikinci sefer çağırdılar tek gözüne bakılmamisti. Biz çocuk göze gittik. 1.5 aylıkken yapıldı ilk muayene bugün de ikincisi yapıldı. Çok şükür geçtik temiz çıktı 🙏🏻 10 ar dakika ara ile 5 damla damlatip yarım saat de göz bebeklerinin büyümesi için bekliyorlar sonra bebeğin gözüne demir gibi bir şey takip açarak bakıyorlar. Sanırım bu gözün en arka kısmına bakılan muayeneymis. Daha detaylı bakılıyor yani. Tamamen karanlık oluyor oda bakılırken. Doktor acimadigini sadece rahatsız ettiği için ağladıklarini söyledi. Biraz kızarıklık normal dedi. Öyle de oldu. İkinci muayeneye götürmemeyi çok düşündüm canı aciyor diye ama sonra götürdüm 🥺 bu şekilde oluyor